Escuro

when you can't take a compliment 

Inscrever-se
Visualizações 282 mil
99% 2 814 4

100% me
______________
My Instagram: bit.ly/2Qo9rrI
My nudes: bit.ly/2GZN1ur
My merch: bit.ly/2CCq5jE

Publicado em

 

17 Mar 2020

Compartilhar:

Compartilhar:

Baixar vídeos:

Carregando o link.....

Adicionar a:

Minha playlist
Assista mais tarde
Comentários 100   
Karolina Żebrowska
Karolina Żebrowska 10 meses atrás
another day of the quarantine, another video! this one is not really related with anything costumey, I just had a silly idea and shot it. hope you enjoy! thumbs up if you can’t take a compliment
Notes for Sons
Notes for Sons 4 meses atrás
Sweet raspberry earring!
Anna die Intelligente
Anna die Intelligente 8 meses atrás
@Sara ganeev if you haven't seen it, she made a video brdesk.info/like/video/Z6zQicTGgbOD3ao
Big Sister
Big Sister 9 meses atrás
WithTheClassics, my husband did the same)). My bad, I can’t take the compliments right but when he decide to remain silent I immediately start my second part of nagging named “why you not complimenting me that’s because I look so bad even my love can’t find a single kind word for me»😂😂
McC. O.
McC. O. 10 meses atrás
My God you are beautiful. Wow takes my breath away. A real woman.
designdoctor247
designdoctor247 10 meses atrás
One time a friend told me... . "Thank you. Two words... thank you... that's all you need to say when I give you a compliment!" Up until that day I don't think I realized I was not taking her compliments
Elisa A
Elisa A 6 dias atrás
Hahahahaha omg !! Hilarious
Sarah F.
Sarah F. 8 dias atrás
I try to deal with compliments by deflecting them with another compliment. "Oh your shirt is really nice I love the color on you!" "Thanks, I really like how you styled your hair today! What product did you use?" Then they generally stop talking about me 👌
jivesh kakkar
jivesh kakkar 8 dias atrás
Funniest thing i saw in years, BYE.
Robin Humphries
Robin Humphries 10 dias atrás
omg i died
Chika Fujiwara
Chika Fujiwara 13 dias atrás
OMG THE DISLIKES IS AT 69
1-800-sparklii
1-800-sparklii 21 dia atrás
Can we appreciate whoever disliked made it 69?
Mehak Pandita
Mehak Pandita 22 dias atrás
Exactly 😭
Gauravya Mohan
Gauravya Mohan 22 dias atrás
She looks so sad towards the end
Babak Azmi
Babak Azmi 25 dias atrás
I know that if you are complimenting someone very extreme(not the type shown in the video), can be a sign of strategic harm in the long run, because when other peers understand that the compliments are not that real, it suddenly drops your level of respect between your peers.If I as a third person become biased about you positively, I will have higher expectations of you, in a way that you can never fulfill those expectations.Which is the spark of low self confidence.
Arina M
Arina M 27 dias atrás
i feel *✨dizgazding✨*
Sonar The Bat
Sonar The Bat 28 dias atrás
I feel personally attacked by this relatable content.
冬美Fuyumi
冬美Fuyumi 28 dias atrás
im a little bit of a drama queen and will actually do this if my friends wont take a compliment
Edward Sabbagh
Edward Sabbagh Mês atrás
HAHAHAHAHHAHAAHHAHA
Sigourney Di Blasi
Sigourney Di Blasi Mês atrás
🤣🤣🤣
MiAmor K
MiAmor K Mês atrás
Who else is here when the dislikes are 69😏
Katya Glow
Katya Glow Mês atrás
Toxic friends be like...
kyrie136
kyrie136 Mês atrás
I feel so personally attacked. I better stop not being able to take a compliment.
The Art of Bread by Mici Molnar
hahaha so creative! great acting skills! I truly laughed out loud
̊‧.*crayolaˎˊ -
LMAOOOOOOO I CAN'T STOP LAUGHING DUJGFEDNJGNFN
Kolefish
Kolefish Mês atrás
This was a personal attack towards me, huh?
Beyza 25
Beyza 25 Mês atrás
Honestly it's not that hard to just appreciate a compliment as it's a kind gesture and say thank you, it's not an attack xd
raghu devarakonda
raghu devarakonda Mês atrás
I felt so bad for complimented Karolina
mimyomi
mimyomi Mês atrás
them: omg you look so pretty me on the inside: ~eye rolls~ no i don’t shut the fuck up me: haha do i? thanks🙂
Aslıhan Akın
Aslıhan Akın Mês atrás
I get so uncomfortable when I receive the tiniest of compliments, I want to disappear
Denise Ferreri
Denise Ferreri Mês atrás
Lol..too funny..
Bespectacled Heroine
During one of the first conversations I had with my boyfriend it took twenty minutes for him to get me to accept his compliments. I should’ve told him to try agreeing with my self-inflicted slander to truly prove to me how ridiculous it is. Would’ve saved time.
leepers
leepers 2 meses atrás
yes but... why was it so accurate pls-
Melisa Caceres
Melisa Caceres 2 meses atrás
I thought i knew how to take compliments but this one called me out.
Baked Beans On Toast
Baked Beans On Toast 2 meses atrás
Celebrities when people tell them they are too attractive to play the role of a teenager
Hailey Coley
Hailey Coley 2 meses atrás
I feel that
Westles
Westles 2 meses atrás
When someone hits u with the "haha yeah it only took me like 5 mins" u gotta respond with "yeah looks like it"
Rachel Trammell
Rachel Trammell 2 meses atrás
Omg! That's hilarious! I came, I saw, I made it awkward. Lol
Andrea Cigala
Andrea Cigala 2 meses atrás
Acting is another of the many talents of this woman
Chello Cheloo
Chello Cheloo 2 meses atrás
Me = You're so beautiful, my eyes can't handle it Also my shirt = I speaks a lot sarcasm
Llama Del Fid
Llama Del Fid 2 meses atrás
Someone: wow, you look good now! Me: do you have to feel that bad for me that you have to say that when you see my face?
monkeygoesbananas
monkeygoesbananas 2 meses atrás
videos like these taught me to just say "thanks" and leave it at that. at the very least, it's rude to lay your insecurities at someone else's feet.
foxoxo4
foxoxo4 2 meses atrás
THE SUNGLASSES AT THE END LSDJSFUERFHOUREGOH
Kiska
Kiska 2 meses atrás
"today"
Larry Scott
Larry Scott 3 meses atrás
The 2 minute video suits Karolina. She should do more like this. “Nice outfit. I love it.” “Omg I hate my outfit” “Yeah, you’re right, it sucks. Go home and change.”
sugarmilk28
sugarmilk28 3 meses atrás
Stranger: Gives me a compliment Me: eww
Omi McCadney
Omi McCadney 3 meses atrás
It was the little sob at the end for me lmfao
Thicc Snail
Thicc Snail 3 meses atrás
The opposite of me and my friends playing simple songs for each other in Sky COTL.
Eduarda Almeida
Eduarda Almeida 3 meses atrás
This is me when someone doesn't accept my compliment 😂
Burn
Burn 3 meses atrás
go off sis
Tiger-Lily Sky
Tiger-Lily Sky 3 meses atrás
Wow I’ve learned what not to do when someone compliments me holy shit I actually really do that and I’m so embarrassed hahahahahahhaha I turn to self deprecation when someone compliments me 😬😬😬
Aziza Aman
Aziza Aman 3 meses atrás
someone: your so pretty! me: *who?*
Izzy The Unicorn
Izzy The Unicorn 3 meses atrás
I love how similar “can’t take compliments” and “fishing for compliments” are 😂 but I totally get it.
Floating Marmelade
Floating Marmelade 3 meses atrás
The sob in the end😅
michael feaster
michael feaster 3 meses atrás
Wow when a simple " Thank you " would suffice...
fryfry377
fryfry377 3 meses atrás
You know, I was trying to come up with my own denigrating reply to the compliment-killer, but I can't really top your own mean comeback. Without using profanity, anyway. ... So good job! I mean it.
Ms Rose
Ms Rose 3 meses atrás
You know a nice compliment to give back to someone when they say something nice? Say "Thank you".
Zenytram Searom
Zenytram Searom 3 meses atrás
No one like ppl that depreciate themselves, some times i see my myself doing it and I'm always trying to not to, it good to see an exaggerated representation of how awful is this.
cmdSora
cmdSora 4 meses atrás
you look like the kind of girl(s) that bullied me in highschool
Audrey Hiller
Audrey Hiller 4 meses atrás
I love your acting, you have great comedic timing
Sydney Quinn
Sydney Quinn 4 meses atrás
😂😂
Priora Ether
Priora Ether 4 meses atrás
Ngl, that was me a few years ago. I'd shrug off every compliment as just, "they're just being nice to you... You don't really deserve it..." However, now I am better at handling the compliments and have seen a boost in my self esteem.
Filter Nélkül
Filter Nélkül 4 meses atrás
The tension at the end 😂😂😂 It kills me
KittyFAN13
KittyFAN13 4 meses atrás
Someone: (Compliments me) Me, externally: Aw, thank you! Me, internally: Either you’re saying that out of pity and actually think I’m the ugliest/worst thing you have ever seen in your entire life, are messing with me to laugh at me with your friends or you have some bad tastes.
Celeste Tzún
Celeste Tzún 4 meses atrás
Ok, this is sad :( can relate to it :v
Sam Ayling
Sam Ayling 4 meses atrás
Felt sorry for Karolina because Karolina said something like that to her, unfathomable.
Khushi Jain
Khushi Jain 4 meses atrás
Guy: I love you. Me: ew. I would never date someone who has such a bad taste in humans.
Tofu Pot
Tofu Pot 4 meses atrás
Character in white is literally the voice in head every morning lol
NeonAtom
NeonAtom 4 meses atrás
*puts on glasses*
Asiya Khan
Asiya Khan 4 meses atrás
*She was in "Boss mode" in the last scene when she put her glasses on*
Guard #3
Guard #3 4 meses atrás
Little harsh there, Gretch
Healthy Food Recipe,Kitchen Tips
Ok I was expecting a punch at the end
Katya River
Katya River 4 meses atrás
I ALWAYS FEEL SO BAD WHEN YOU DISS YOURSELF AAAAA
Bárbara Alaña
Bárbara Alaña 4 meses atrás
1:34 noo :(((
Notes for Sons
Notes for Sons 4 meses atrás
Sweet raspberry earring!
Sarah Brown
Sarah Brown 4 meses atrás
You are so amazing!
hardly known johnny
hardly known johnny 4 meses atrás
Wololo
Vanilla L.
Vanilla L. 4 meses atrás
damn that roast was so hard i actually started feeling bad help !😭
Sammi Williams
Sammi Williams 4 meses atrás
I think it’s kind of annoying when people can’t take compliments although that makes me a hypocrite because sometimes I don’t take compliments
Asexually Reproducible Jellyfish
I had to put a head scarf on because my cat bit me on top of the head
Bianna Bello
Bianna Bello 4 meses atrás
Oof
LaynieB
LaynieB 4 meses atrás
i know this is annoying, but try to be patient with people who can’t take compliments- I used to do this and it comes from trauma and people telling you that you’re ugly or not good enough to the point where you cannot believe otherwise and get uncomfortable with compliments - self derogatory behavior is brainwashing and it takes a long time to recover from it and retrain yourself! Here’s a reminder that you are all beautiful and deserve compliments! ❤️
Trinka B
Trinka B 4 meses atrás
Me... SO MUCH!
Aimi Moque
Aimi Moque 4 meses atrás
Yeah, just accept the compliment! 🤣🤣💕 I'm usually like: "Yeah? thank you!💕" and try to give another compliment back 💫
Jennifer Trad
Jennifer Trad 4 meses atrás
That little whimper at the end
Szymon movie
Szymon movie 4 meses atrás
It's soooo polish!
Abdullah Ansari
Abdullah Ansari 4 meses atrás
Woah contemporary Karolina is kinda mean
fanni flo
fanni flo 4 meses atrás
jajaja que pendejaaaa, epico
Michael Anderson
Michael Anderson 4 meses atrás
The lip quiver ! ? ! ? I wanted to give you a hug oh my god
Random User
Random User 5 meses atrás
Exactly! Just say thank you and shut up!
Sara Angel
Sara Angel 5 meses atrás
but like... let's all have a moment of silence for how much meme mom glows in that natural make up
Brinlee Bosen
Brinlee Bosen 5 meses atrás
“That’s my advice to you today” I love it
Chipper ChelseaKay
Chipper ChelseaKay 5 meses atrás
It hurts how accurate this is 😫
Corvus Corone
Corvus Corone 5 meses atrás
When you are throwing shade against yourself - like you do. That was positively painful to watch. Loved your expression!
Sarah
Sarah 5 meses atrás
Haha oh my God why won't you just take the freakin’ complement” vine haha
Casey Arvizu
Casey Arvizu 5 meses atrás
I know its the same person but it hit HARD
Camila Samaniego
Camila Samaniego 5 meses atrás
🤣🤣 Someone compliments you and you end up making yourself unpretty
thefamilyname1
thefamilyname1 5 meses atrás
So this is what I sound like
Sabrina Stark
Sabrina Stark 5 meses atrás
"holy fucking shit... you killed her dude!!!" XD XD XD
Sabrina Stark
Sabrina Stark 5 meses atrás
...i just realized i cant take a compliment XD XD XD
Beth
Beth 5 meses atrás
Funny!!!
bianca bb
bianca bb 5 meses atrás
That red lipstick shade is perfect! What brand is it? 😍
chiron affirmations
chiron affirmations 5 meses atrás
every time someone compliments my looks i go into ad mode " OH DID U KNOW U CAN ACTUALLY GET 50% OFF THIS SHORT?? "
Garry Buck
Garry Buck 5 meses atrás
If someone gives you a gift, do you throw it on the ground, squat down and take a massive steaming dump on it? No? It's rude you say? Well trashing someone's compliment is no different. It's not humble and self-effacing, it's ungracious rude.
Próximo
PEDI MINHA NAMORADA EM CASAMENTO!!!
19:59
FIZ UM JOGO TIPO GTA COM 10 ANOS DE IDADE
21:54
your favorite beauty guru but it's 1588
03:35
Beaches In Poland Be Like
02:04
Visualizações 873 mil
PEDI MINHA NAMORADA EM CASAMENTO!!!
19:59
FIZ UM JOGO TIPO GTA COM 10 ANOS DE IDADE
21:54
EU TENHO UM NOVO CRUSH?
8:02
Visualizações 927 mil